Τετάρτη 5 Σεπτεμβρίου 2012

Συγχαρητήρια από τον κ. Χρήστο Φαφάλιο, για την προσπάθεια προβολής του χωριού

Γεια σας,

Θέλω να σας εκφράσω τα ειλικρινή συγχαρητήρια μου για αυτήν την τόσο αξιέπαινη προσπάθεια προβολής του χωριού μας.
 
Και όταν γράφω χωριό μας πραγματικά το εννοώ. Διότι ως νέος κάτοικος εχω αγαπήσει το πανέμορφο αυτό χωριό ασχέτως εάν η καταγωγή μου είναι από Χιο.
 
Εγώ καθώς και όλη η οικογένεια μου έχει δεθεί τόσο με το χωριό Παπάδες όσο και με τους κατοίκους του.
 
Δηλώνω φανατικός αναγνώστης σας και βρίσκομαι στην διάθεση σας.
 
ΜΕΤΑ ΤΙΜΗΣ
ΦΑΦΑΛΙΟΣ Ι. ΧΡΗΣΤΟΣ
ALPHA BANK
Δ/ΝΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΕΩΣ
ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΕΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝ PRIVATEBANKING ΚΑΙ ALPHA PRIME
Λεωφ. Αθηνών 103
10447, Αθήνα, Ελλάδα
Τηλ. +302103436677
Fax.  +302103436798
Email :  cfafalios@alpha.gr
 

1 σχόλιο: